Czerwiec 2018

Drukuj

1.    Zbiórki zastępów
W tym tygodniu zgodnie z harmonogramem odbędą się zbiórki zastępów. Jako, że jest to ostatnia tego typu zbiórka w tym roku jej godziny mogą ulec zmianie. Wszystkiego możecie dowiedzieć się od swoich zastępowych (lub podzastępowych) iż to oni decydują o tym czy chcą poprowadzić wam dłuższe zajęcia.
Do zobaczenia w piątek!

2.    BZZZYK!
Gdzie?  Stanica harcerska w Zarzęcinie (Zarzęcin 57)

Kiedy? 22 -24 czerwca

Koszt? 50 zł  ( w cenie transport, obiad w sobotę, zakwaterowanie, nagrody, program)
Pieniądze należy wpłacić na najbliższych zbiórkach zastępów lub we wtorek na próbie – informacja o próbie poniżej)
Gdzie śpimy? Jeśli pogoda nam na to pozwoli to będziemy spali w namiotach

Więcej informacji pojawi się na piątkowej zbiórce.

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pytania, zachęcam do kontaktu- 533-011-508.
Jeśli ktokolwiek z was przyjmuje leki bądź jest na coś uczulone proszę o bezzwłoczny kontakt.

3.    Próby!

Jako, że zostało bardzo mało czasu do festiwalu a my w dalszym ciągu nie zaczęliśmy się do niego przygotowywać przez późne podanie kategorii chcielibyśmy spotkać się parę razy przed wyjazdem. Fajnie jakby każdemu udało się być na chociaż dwóch, ale jeśli nie dacie rady to przyjdźcie po zbiórce i to przegadamy J
Terminy:
- 12.06 (wtorek)
- 14.06 (czwartek)
- 19.06 (wtorek) 
- 21.06 (czwartek) – próba generalna

4.    Zakończenie roku z rodzicami!

Tak jak już informowaliśmy na zebraniu w tym roku pragniemy spędzić zakończenie roku na wspólnym rajdzie razem z waszymi RODZICAMI!
Odbędzie się ono w piątek (15 czerwca) od godziny 17 do 20 w parku im. Roberta Baden-Powella. Spotykamy się przy naszym drzewku (koło amfiteatru).
DOBROWALNY koszt to 5 zł. Pieniądze te pójdą na remont harcówki a jako, że nie będziemy kupowali za to rzeczy na grilla (który będzie pod koniec) proponujemy aby każde dziecko indywidualnie zadeklarowało się co może przynieść.



Czuwaj!
Drużynowa Natalia Płachcińska





5.     

Biwak szczepu 2018

Drukuj

BIWAK SZCZEPU
Kiedy?
 25-27.05.2018
Gdzie? Ośrodek Salezjański w Lutomiersku (
Kapieliskowa 2 )
Koszt? 55 zł + dojazd (w cenę wchodzi zakwaterowanie w domkach, pełne wyżywienie i materiały programowe)
Transport:
1.
Na własną rękę
Rozpoczęcie o godzinie 18.
Zakończenie o godzinie 13.
2. Tramwajem
Zbiórka pod szkołą o godzinie 15:00
Powrót planowany na 15:10
- Jeśli dziecko posiada migawkę proszą by miało ze sobą dwa bilety po godzinie (jeden w jedną stronę)
- Jeśli nie posiada migawki to dwa 40 minutowe i dwa godzinne
OBOWIAZKOWO każdy harcerz powinien mieć ze sobą podstemplowaną legitymację szkolną.
Lista rzeczy do zabrania:
- śpiwór (i jakąś małą poduszkę) – śpimy na łóżkach, więc karimaty nie będą potrzebne
- mundur – koszulę, spódnicę/spodnie, pas, chustę i pierścień, getry (ewentualnie rajstopy)

(jeśli brak- chustę i czarną koszulkę)
- jakieś drobne pieniążki 
- menażkę, sztućce i kubek
- gąbkę, płyn do mycia naczyń (polecam przelać do małego słoiczka), ściereczkę do wytarcia
- jakiś zeszyt i coś do pisania
- ubrania na zmianę

- legitymację szkolną 
- latarkę
- coś ciepłego na ognisko

- przybory toaletowe
- ciepłe ubrania 
- wygodne buty
- piżamę 
- ręcznik
- śpiewnik (jeśli ktoś posiada)

- kurtka przeciwdeszczowa

Pozdrawiam,
Drużynowa Natalia Płachcińska

Parę informacji

Drukuj

 

1. Czwartek 22.02.18
Tego dnia skauci na całym świecie obchodzą World Thinking Day czyli Dzień Myśli Braterskiej. Wszystkich chętnych harcerzy gorąco zachęcam do założenia w tym dniu do szkoły mundurów lub chust.
Oprócz tego o godzinie 17 odbywa się promocja naszej szkoły, w której harcerze zawsze chętnie biorą udział. Również zachęcam do pojawienia się w mundurze i przeprowadzenia z nami zajęć dla przedszkolaków.

2. Piątek 23.02.18
W piątek odbędą się zbiórki zastępów. Wyjątkowo zmienią się w tym dniu godziny zbiórek dziewczynek ponieważ zastępowe zdecydowały się przeprowadzić je wspólnie i wszystkie harcerki przychodzą na 16 a kończą o 18. Zbiórka chłopców bez zmian (18-19).

3. Sobota 24.02.18
W związku z Dniem Myśli Braterskiej, który odbywa się 22.02 postanowiliśmy zorganizować w sobotę dla naszych harcerzy wspólne świętowanie tego dnia. Spotkanie odbędzie się w hufcu na al. Piłsudskiego 159 i potrwa od 17:30 do 19:15. Proszę aby dzieci pojawiły się w pełnym umundurowaniu (lub w chustach i czarnych koszulkach jeśli munduru jeszcze nie mają). Dzieci będą miały okazję tego dnia zrealizować parę wymagań na nową sprawność, więc gorąco zachęcam do przychodzenia.

4. Przypominam o wpłacaniu składek członkowskich. Poniżej znajduje się link gdzie mogą Państwo sprawdzić ile należy uregulować. Koszt za miesiąc to 10 zł. W hufcu należy się rozliczać co kwartał, więc będę bardzo wdzięczna za pilnowanie tego terminu.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1K4wsVit3IW4SsLUGGvFhQYBUHE7VdR2w1Lqefe6aOu8/edit#gid=0
(gdyby coś się nie zgadzało to proszę o kontakt. Być może nie wszystko zostało przeze mnie zaznaczone)
Pieniądze można dawać nam przed/po zbiórce lub przelać na moje konto z informacją za kogo i za jakie miesiące. 

Pozdrawiam, dh Natalia

 

Biwak w Tuszynie 2018!

Drukuj

1.        Biwak w Tuszynie!
Kiedy? 23-25.03.2018
Gdzie?  W Szkole Podstawowej nr 1 w Tuszynie (ul. Piotrkowska 11)
Koszt? 40 zł (Zakwaterowanie w warunkach polowych, wyżywienie, materiały programowe) Dojazd tak jak w zeszłym roku jest na własną rękę. Jeśli ktoś z Państwa będzie odwoził tylko swoje dziecko i mógłby jeszcze kogoś zabrać to będę wdzięczna za informację.
Początek?
Spotykamy się koło 17:30 na miejscu
Koniec?
Planujemy na 12:30
Co zabrać?
- śpiwór (i poduszkę)
- karimatę
- buty na zmianę
- mundur – koszulę, spódnicę/ spodnie, pas, chustę i pierścień, getry
(jeśli brak- chustę i czarną koszulkę)
- jakieś drobne pieniążki 
- menażkę, sztućce i kubek
- ubrania na zmianę
- legitymację szkolną 
- latarkę
- przybory toaletowe
- ciepłe ubrania 
- wygodne buty
- piżamki 
- ręczniki
- śpiewnik (jeśli ktoś posiada)

 

Biwak 10-12.11.2017

Drukuj

Co?                  Biwak drużyny
Kiedy?             10-12 listopada 2017
Gdzie?             W hufcu Łódź- Widzew na al. Piłsudskiego 159
O której?         Biwak zaczyna się o 16:30 w hufcu i trwać będzie do godziny 10:30
Koszt?             35 zł
Co zabrać?
- 2 bilety 40 minutowe
-
Przebranie (prosimy aby każde dziecko wybrało sobie jakiś dowolny zawód i przygotowało związany z nim kostium)
- śpiwór (i poduszkę)
- karimatę
- buty na zmianę
- mundur – koszulę, spódnicę/ spodnie, pas, chustę i pierścień, getry
(jeśli brak- chustę i czarną koszulkę)
- jakieś drobne pieniążki 
- menażkę, sztućce i kubek
- ubrania na zmianę
- legitymację szkolną
- latarkę
- przybory toaletowe
- ciepłe ubrania
- wygodne buty
- piżamki 
- ręczniki
- śpiewnik (jeśli ktoś posiada)

Plakietka szczepu - Jeśli któreś dziecko nie posiada jeszcze plakietki szczepu to w niedzielę od godziny 10 w hufcu będzie miało możliwość zrealizowania jednego elementu, który jest niezbędny do jej zdobycia a mianowicie SŁUŻBY. Zadaniem dzieci będzie pomoc na zjeździe (robienie herbaty, kawy itp). Jeśli, któreś dziecko jest zainteresowane to proszę o informacje. Potrzebujemy 8 osób - dzieci, które nie posiadają plakietki mają pierwszeństwo

Kadra 12 ŁDH

l23 szereg