Garść informacji 3

Drukuj

Harcerki i harcerze!
Znowu przybywam z informacjami ;)

1. Zapraszam wszystkich do oglądania zdjęć z nocowania oraz z biwaku namiestnictwa :) Możemy się pochwalić, że to właśnie my złapaliśmy złodzieja laptopa profesora Mankiewicza!

2. Przypominam, że za tydzień (25.01.2013) w ramach zbiórki idziemy zobaczyć jak wygląda kino "Charlie" (ul. Piotrkowska 203/205) od kuchni. Z tego powodu spotykamy się w chustach w piątek o 15.20 pod szkołą, powrót pod szkołę przewidujemy na godzinę 17.45. Koniecznie weźcie ze sobą 2 bilety 20-minutowe (po 1,30zł).

3. 2.02.2013 będę jechała na wielkie harcerskie zakupy do składnicy harcerskiej Miran w Ksawerowie. Wszelkie zamówienia i pieniądze za nie przyjmuję do zbiórki 1.02. Myślę, że warto kupić artykuły harcerskie w tym sklepie, ponieważ sprzedawane są taniej. Tutaj można znaleźć stronę składnicy. Ponieważ na stronie nie ma cennika, podam ceny najważniejszych zakupów :)

Bluza mundurowa- 70-80 zł
Spódnica mundurowa- 51 zł
Pas- 15-20 zł
Rogatywka- 25 zł
Getry- 7 zł
Pierścień do chusty- 4-5 zł
Niezbędnik (sztućce) - ok. 15 zł
Menażka wojskowa- 28 zł
Menażka trzyczęściowa- 44/47 zł
Śpiewnik "Ognik"- 29 zł
Plakietka WOSM (dla chłopaków)/WAGGGS (dla dziewczyn)- 2,50 zł
 
EDIT:
4. Hufiec Łódź-Widzew zaprasza na półkolonie zimowe, które odbędą się w dniach 11-22.02.2013. Zgłoszenia przyjmuje i informacji udziela phm. Aleksandra Kalisiak pod numerem telefonu 694067268.

Czuwaj!
druhna Królik 

Biwak namiestnictwa- szczegóły

Drukuj

BIWAK NAMIESTNICTWA
Kiedy?      11-13.01.2013
Gdzie?      Zespół Szkół nr 1 w Zgierzu, ul. Długa 89/91
Koszt        30 zł
Spotykamy się o godz. 16.30 pod hufcem. Powrót ok. godz. 14.
Co należy ze sobą wziąć?
mały plecak                            przybory toaletowe
śpiwór                                    śpiewnik   
karimata                                 papier toaletowy

legitymacja szkolna               niezbędnik (sztućce)
pieniądze                               menażka
kurtka                                     kubek
bielizna                                  długopis
podkoszulki czarne                zeszyt
spodnie                                  latarka
mundur (!)/ chusta               buty na zmianę              
ręcznik                                   

ZMIANA PLANÓW!
A nawet 2 zmiany ;) 
Po pierwsze: nie musicie brać ze sobą jedzenia na śniadania i kolacje.
Po drugie: spotykamy się o innej godzinie i w innym miejscu. Będzie to 16.30 pod hufcem (al. Piłsudskiego 159)! Proszę zastępowych o przekazanie tej informacji.

Czuwaj!
druhna Królik

P.S. Macie pozdrowienia od druha Alberta


 

Wigilia Szczepu+Kiermasz+Biwak

Drukuj

Moi drodzy, znów mam Wam do przekazania kilka informacji.

1. WIGILIA SZCZEPU
Kiedy?       21.12.2012 (piątek, zamiast zbiórki)
O której?   18.00
Gdzie?       W SP nr 37
Koszt         5 zł
Tym razem przychodzimy nie w mundurach, a w czarnych koszulkach i chustach :) 

2. Kochani, przypominam o tym, że każdy harcerz ma zrobić 2 rzeczy na nasz świąteczny kiermasz w naszej szkole (SP nr 37). Rękodzieła będzie zbierał druh Adam Sulima. Sam kiermasz będzie trwał 2 dni- 19 i 20.12. Warto przygotować informacje na poniedziałek o kiermaszu i porozwieszać je po szkole. Druhna Agnieszka Terenowicz będzie natomiast zajmować się cennikiem oraz pieniędzmi. W razie jakiś pytań, piszcie do mnie na maila.

3. Mam informację od naszego namiestnictwa :) Otóż, w terminie 11-13.01.2013 odbędzie się biwak namiestnictwa. Koszt będzie wynosił ok. 30zł. Więcej informacji podam Wam, gdy dostanę je od namiestniczki harcerskiej, czyli druhny Ani Supeł.

Na ten moment zapraszam Was serdecznie na Wigilię Szczepu!

Czuwaj!
druhna Królik

 


 

Biwak namiestnictwa

Drukuj

Druhny i Druhowie!

Mam dla Was zaproszenie od namiestnictwa harcerskiego :)

BIWAK NAMIESTNICTWA
Kiedy?      11-13.01.2013
Gdzie?      Zespół Szkół nr 1 w Zgierzu, ul. Długa 89/91
Koszt        30 zł
Zgłoszenia wraz z zapłatą przyjmujemy TYLKO I WYŁĄCZNIE do zbiórki 4.01!!! (zgłaszać można się oczywiście również telefonicznie do druhny Agaty Królak- 605736112)
Oprócz wielu harcerskich atrakcji oraz zajęć z ciekawymi ludźmi na biwaku będziemy sprawdzać... jak jeansy mogą blokować zanieczyszczenia powietrza ;)
Szykuje się naprawdę interesująca (naukowa) przygoda...

Informację, co należy zabrać na biwak i szczegóły dotyczące wyjazdu i powrotu dodam w przeciągu kilku dni.

Czuwaj!
druhna Królik

P.S. Wszystkich zainteresowanych wyjazdem na Intercamp proszę o skontaktowanie się ze mną telefonicznie. 

 


Garść informacji 2

Drukuj

Pragnę Wam przekazać sporo informacji :)

1. Do najbliższej zbiórki  (14.12.2012) czekam na wasze zgody przynależności do ZHP! Koniecznie! Ja również mam deadline'a, żeby wpisać wasze dane do systemu ewidencji! Osoby, które nie dostarczą mi zgód nie dostaną kart członkowskich ZHP, ani też nie mogą złożyć Przyrzeczenia Harcerskiego (ze względu na brak zgody rodziców). Formularz zgody w wersji elektronicznej można otrzymać pisząc na mój adres e-mail ( Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ) maila z prośbą o przesłanie.

Osoby, których zgody już otrzymałam:
Mateusz Andrzejczak
Klaudia Borucka
Kuba Borucki
Marta Czerwińska
Darek Dejnakowski
Mateusz Durczyński
Marcel Klimek
Wiktoria Maliszewska
Damian Milczarek
Natalia Płachcińska
Julia Roszak
Kacper Słowiński
Filip Strzelczyk
Adam Sulima
Tytus Zasiński 

Harcerzu! Jeśli nie ma Cię na tej liście, to znaczy że musisz poprosić rodziców, aby wypełnili zgodę!
Zastępowi! Jeśli wiecie, że wasz harcerz nie ma dostępu do Internetu, wręczcie mu zgodę papierową w szkole!
Pamiętajcie! Do 14.12.2012!  


2. Mam szczęśliwą wiadomość dla harcerzy, którzy są w 6. klasie :) Otóż, termin zgłoszeń na Intercamp został przedłużony! Możecie się do mnie zgłaszać do 2 stycznia. Co więcej, znamy już przybliżony koszt przejazdu autokarem do Holandii. Będzie on wynosił ok. 214 zł (kwota może ulec zmianie, zależnie od liczby uczestników). Reasumując informacje dotyczące Intercampu:

Kiedy? 17-20.05.2013 (plus czas dojazdu- zajmie on ok. 17 godzin)
Gdzie? okolice Maastricht, Holandia 
Uczestnicy: skauci i skautki w wieku 12-17 lat (5 uczestników)
Koszt: 120 zł wpisowego (wpłata do 14 lutego) + ok. 214 zł za transport autokarem = ok. 334 zł (uczestnik Intercampu musi mieć również opłacone składki do maja- 36zł)
Wyżywienie: we własnym zakresie (najprawdopodobniej zostanie ono kupione z pieniędzy drużyny)
Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko, adres, telefon kontaktowy i e-mail każdego uczestnika.

Chcesz przeżyć jedyną w swoim rodzaju przygodę, w której będą Ci towarzyszyć skautki i skauci z Francji, Belgii, Czech, Niemiec, Kanady, Szwajcarii, Holandii, USA i Wielkiej Brytanii? Nie zwlekaj! Zgłoś się już dziś! 

Zeszłoroczna reprezentacja Polski na Intercampie w Niemczech (jak się dobrze przypatrzycie, to znajdziecie druhnę Anię Supeł i druhnę Magdę Kalisiak).

Czuwaj!
druhna Królik 

l23 szereg