Aktywne zakończenie roku!

Drukuj

Aktywne zakończenie roku!
1. Biwak
Data: 23-25 czerwca
Miejsce: Zarzęcin
Koszt: 40 zł w tym: transport, wyżywienie, program, Bzzzyk, pobyt na bazie
Proszę, żeby wszyscy spakowali: mundury, latarki, śpiwory, naczynia, ciepłe rzeczy, żeby wszyscy byli przygotowani na upał oraz deszcze, płyny na komary są jak najbardziej wskazane, bo jest ich mnóstwo, no i oczywiście wszystkie inne rzeczy, które zabiera się na biwaki :) 
Informacje odnośnie godziny wyjazdy i powrotu będą podane w przyszłym tygodniu.

2. Zebranie dla rodziców
Zebranie odbędzie się 19 czerwca (poniedziałek) o 18.00 w hufcu. Zachęcam i zapraszam
J
Oprócz tego o 17:30 będzie krótkie spotkanie odnośnie prawa harcerskiego by zaznajomić Państwa z tym jak zmieniło się ono w ciągu tego roku i jak je rozumieć. 

Pozdrawiam dh, Natalia  

Biwak w Zarzęcinie!

Drukuj

 

Tak jak już  zapowiadaliśmy niedługo całą drużyną wybierzemy się na biwak! Jednakże aby było to możliwe przesyłam Państwu parę niezbędnych (jak na ten moment) informacji. 
Gdzie?  Stanica harcerska w Zarzęcinie (Zarzęcin 57) - http://zarzecin.zhpwidzew.pl/?page_id=2
Kiedy? 26-28 maja 
Koszt? 48 zł + dojazd (48zł - jest to kwota, którą należy wpłacić do 22 maja) oprócz tego w koszt wchodzi jeszcze dojazd. Kwota przejazdu nie przekroczy 20 zł i jej wpłacenie będzie możliwe w dniu wyjazdu iż na razie nie możemy podać jeszcze dokładnej kwoty.
Gdzie śpimy? Ze względu na niepewną pogodę zdecydowaliśmy się spać w domkach aby dzieci się nie rozchorowały. 
Więcej informacji pojawi się na piątkowej zbiórce. 
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pytania, zachęcam do kontaktu- 533-011-508. Jeśli chodzi o telefony to odbieram je po 15, ale na smsy odpisuję na bieżąco. 

Jeśli dziecko przyjmuje leki bądź jest na coś uczulone proszę o bezzwłoczny kontakt. 

Czuwaj! 
druhna Natalia

P.s. Na piątkowej zbiórce zostaną rozdane karty obozowe.


 

 

Biwak w Tuszynie!

Drukuj

Już tylko kilka dni zostało do biwaku drużyny!
W związku z tym pragnę podać kilka elementarnych informacji.

Spotykamy się o godzinie 16.00 pod szkołą. Stamtąd będziemy jechać autobusem, a następnie PKS-em do Tuszyna.
Jeśli ktoś jedzie na własną rękę to o godzinie 18 spotykamy się w Szkole Podstawowej nr. 1 na ulicy Piotrkowskiej 15 w Tuszynie.

Co należy wziąć?
- 2 bilety 40 minutowe!!!!
- śpiwór( i poduszkę)
- karimatę!
- buty na zmianę
- mundur – koszulę, spódnicę/ spodnie, pas, chustę i pierścień, getry<- dziewczynki;
(jeśli brak- chustę i czarną koszulkę)
- jakieś drobne pieniążki
- menażkę, sztućce i kubek
- ubrania na zmianę
- legitymację szkolną
- jedzenie na śniadania i kolacje
- latarkę
- przybory toaletowe
- ciepłe ubrania (część zajęć będzie odbywać się na powietrzu)
- wygodne buty
- piżamki
- ręczniki
- śpiewnik (jeśli ktoś ma)


Prosimy by dzieci były zapakowane w jeden duży plecak (bez dodatkowych toreb), ale by w środku znajdował się również jakiś plecaczek, który mogą zabrać ze sobą na grę terenową.

Powrót około godziny 15.00 w niedzielę pod sp 37 (ul. Szpitalna 9/11).

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pytania, zachęcam do kontaktu- 533-011-508. Jeśli chodzi o telefony, to odbieram je po 15, ale na smsy odpisuję na bieżąco.
Jeśli dziecko przyjmuje leki b
ądź jest na coś uczulone to proszę o bezzwłoczny kontakt. 

Czuwaj!
druhna Natalia

 

 

Biwak w Tuszynie!

Drukuj

Już tylko kilka dni zostało do biwaku Drużyny!
W związku z tym pragnę podać kilka elementarnych informacji.

Spotykamy się o godzinie 16.00 pod szkoł
ą (ul. Szpitalna 9/11). Stamtąd będziemy jechać autobusem, a następnie PKS-em do Tuszyna. Jeśli ktoś jedzie na własną rękę to o godzinie 18 spotykamy w Szkole Podstawowej się nr. 1 na Ulicy Piotrkowskiej 15 w Tuszynie. 

Co należy wziąć?
- 2 Bilety 40 minutowe !!!!
- Śpiwór (i poduszkę)
- Karimatę!
- Buty na zmianę
- Mundur - koszule, spódnice / spodnie, pas, chustę i Pierścień, getry <- dziewczynki; (jeśli brak- chustę i Czarną koszulkę)
- Jakieś drobne pieniążki
- Menażkę, sztućce i kubek
- Ubrania na zmianę
- Legitymację Szkolna
- Jedzenie na śniadania i kolacje
- Latarkę
- Przybory toaletowe
- Ciepłe Ubrania (Niektóre zajęcia będ
ą odbywać się na powietrzu)
- Wygodne buty
- Piżamki
- Ręczniki
- Śpiewnik (jeśli ktoś ma)

Prosimy by harcerze byli zapakowani w jeden duży plecak (bez dodatkowych toreb), ale by w środku znajdował się również jakiś plecaczek, który mogą zabrać ze sobą na grę terenową.

Powrót około godziny 15.00 w niedzielę pod sp 37 (ul. Szpitalna 9/11).  

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pytania, zachęcam do kontaktu- 533-011-508. Jeśli chodzi o telefony do odbieram je po 15, ale na smsy odpisuję na bieżąco.
Jeśli dziecko przyjmuje leki b
ądź jest na coś uczulone proszę o bezzwłoczny kontakt. 

Czuwaj!
druhna Natalia

 

 

Kilka informacji

Drukuj

Czuwaj! 
Bardzo przepraszamy za dość długą nieobecność u nas na stronie. Postaramy się to poprawić!
Mam dla Państwa kilka informacji odnośnie rzeczy, które wydarzą się w najbliższym czasie u nas w drużynie! 
1. Zbiórki zastępów
W sobotę 18 lutego odbędą się kolejne zbiórki zastępów. Zostaną one przeprowadzone w następującej kolejności:
10-12 Zastęp chłopców 
10-12 Zastęp Julii Karp
12-14 Zastęp Martyny Muchy 
(Zbiórka 17.02 odbędzie się normalnie)
2.  DMB
22 lutego obchodzony jest Dzień Myśli Braterskiej!  Z tej okazji w naszym hufcu 
organizujemy zbiórkę darów 
dla schroniska dla bezdomnych im. Św. Brata Alberta. 
Potrzeby:
- chemia gospodarcza
- mydło w kostkach
- ręczniki (czyste, mogą być używane)
- pościelowe: poszewki, kołdry, poduszki, prześcieradła (czyste, mogą być używane)"
Jeśli ktoś z was Państwa bądź państwa dzieci chciałby pomóc to zachęcam do przynoszenia rzeczy na zbiórkę 17 lub 24 lutego a my z wielką radością zaniesiemy to do hufca!
3. BIWAK! BIWAK! BIWAK! BIWAK! BIWAK! BIWAK! BIWAK! BIWAK! BIWAK!   
Tak jak już  zapowiadaliśmy 
niedługo całą drużyną wybierzemy się na biwak! Jednakże aby było to możliwe przesyłam Państwu parę niezbędnych (jak na ten moment) informacji. 
Gdzie?  Szkoła Podstawowa nr. 1 w Tuszynie (ul. Piotrkowska 15) 
Kiedy? 3-5 marca 
Koszt? 40 zł (Przy przywiezieniu i odebraniu dziecka z biwaku koszt biwaku spada do 30 zł) 
Dojazd? Na miejsce można dojechać na dwa sposoby: pierwszy to samodzielne zawiezienie i odebranie dziecka (wtedy cena biwaku jest o 10 zł niższa) a druga to dojazd PKS-em z resztą drużyny. 
Termin wpłat?
  Jako, że umowa ze szkołą została już podpisana jesteśmy zobowiązani do uregulowania kosztów biwaku w określonym terminie. Za biwak można zapłacić na zbiórce 17.02, w środę (22.02) o godzinie 16:00 w sp 37 lub przelewem. Jeśli chodzi o tą ostatnią opcję proszę o bezpośredni kontakt z drużynową  (533-011-508). Przelew musi zostać wykonany najpóźniej w poniedziałek. 
Więcej informacji pojawi się w przyszłym tygodniu na zbiórce. 
4. Składki! 
Jako, że zbliża się biwak bardzo prosimy o uregulowanie składek, których płacenia podjęli się Państwo na początku roku i co jest obowiązkiem każdego członka ZHP. 



 

Pozdrawiam serdecznie, 
Dh Natalia Płachcińska

 

 

 

 

l23 szereg