Setny wrzesień

Drukuj

 

Czuwaj!
Jak już zapewne każdy z Państwa wie, w tym roku obchodzimy stulecie istnienia naszej drużyny. W związku z tym pragnę podać Państwu parę informacji:
1. 3 września 2017
3 września 1917 roku powstała 12 Łódzka Drużyna Harcerska im. Stanisława Konarskiego. Równo sto lat później pragniemy spotkać się całą drużyną i świętować ten dzień, w końcu nie każdy może pochwalić się tak bogatą historią jak my.
Całość rozpocznie się o godzinie 14 pod szkołą.
Koniec planowany jest na godzinę 19. W związku z tym jak ważny jest to dla nas dzień proszę aby wszyscy harcerze się pojawili.


2. 15 września 2017
Wszystkie informacje odnośnie obchodów stulecia są tutaj:
https://www.facebook.com/events/761087617432940/?acontext=%7B%22ref%22%3A%222%22%2C%22ref_dashboard_filter%22%3A%22upcoming%22%2C%22action_history%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22dashboard%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22main_list%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A[]%7D]%22%7D

W razie pytań proszę o kontakt :)

 

Pozdrawiam,
pwd. Natalia Płachcińska

Aktywne zakończenie roku!

Drukuj

Aktywne zakończenie roku!
1. Biwak
Data: 23-25 czerwca
Miejsce: Zarzęcin
Koszt: 40 zł w tym: transport, wyżywienie, program, Bzzzyk, pobyt na bazie
Proszę, żeby wszyscy spakowali: mundury, latarki, śpiwory, naczynia, ciepłe rzeczy, żeby wszyscy byli przygotowani na upał oraz deszcze, płyny na komary są jak najbardziej wskazane, bo jest ich mnóstwo, no i oczywiście wszystkie inne rzeczy, które zabiera się na biwaki :) 
Informacje odnośnie godziny wyjazdy i powrotu będą podane w przyszłym tygodniu.

2. Zebranie dla rodziców
Zebranie odbędzie się 19 czerwca (poniedziałek) o 18.00 w hufcu. Zachęcam i zapraszam
J
Oprócz tego o 17:30 będzie krótkie spotkanie odnośnie prawa harcerskiego by zaznajomić Państwa z tym jak zmieniło się ono w ciągu tego roku i jak je rozumieć. 

Pozdrawiam dh, Natalia  

Biwak w Tuszynie!

Drukuj

Już tylko kilka dni zostało do biwaku Drużyny!
W związku z tym pragnę podać kilka elementarnych informacji.

Spotykamy się o godzinie 16.00 pod szkoł
ą (ul. Szpitalna 9/11). Stamtąd będziemy jechać autobusem, a następnie PKS-em do Tuszyna. Jeśli ktoś jedzie na własną rękę to o godzinie 18 spotykamy w Szkole Podstawowej się nr. 1 na Ulicy Piotrkowskiej 15 w Tuszynie. 

Co należy wziąć?
- 2 Bilety 40 minutowe !!!!
- Śpiwór (i poduszkę)
- Karimatę!
- Buty na zmianę
- Mundur - koszule, spódnice / spodnie, pas, chustę i Pierścień, getry <- dziewczynki; (jeśli brak- chustę i Czarną koszulkę)
- Jakieś drobne pieniążki
- Menażkę, sztućce i kubek
- Ubrania na zmianę
- Legitymację Szkolna
- Jedzenie na śniadania i kolacje
- Latarkę
- Przybory toaletowe
- Ciepłe Ubrania (Niektóre zajęcia będ
ą odbywać się na powietrzu)
- Wygodne buty
- Piżamki
- Ręczniki
- Śpiewnik (jeśli ktoś ma)

Prosimy by harcerze byli zapakowani w jeden duży plecak (bez dodatkowych toreb), ale by w środku znajdował się również jakiś plecaczek, który mogą zabrać ze sobą na grę terenową.

Powrót około godziny 15.00 w niedzielę pod sp 37 (ul. Szpitalna 9/11).  

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pytania, zachęcam do kontaktu- 533-011-508. Jeśli chodzi o telefony do odbieram je po 15, ale na smsy odpisuję na bieżąco.
Jeśli dziecko przyjmuje leki b
ądź jest na coś uczulone proszę o bezzwłoczny kontakt. 

Czuwaj!
druhna Natalia

 

 

Biwak w Zarzęcinie!

Drukuj

 

Tak jak już  zapowiadaliśmy niedługo całą drużyną wybierzemy się na biwak! Jednakże aby było to możliwe przesyłam Państwu parę niezbędnych (jak na ten moment) informacji. 
Gdzie?  Stanica harcerska w Zarzęcinie (Zarzęcin 57) - http://zarzecin.zhpwidzew.pl/?page_id=2
Kiedy? 26-28 maja 
Koszt? 48 zł + dojazd (48zł - jest to kwota, którą należy wpłacić do 22 maja) oprócz tego w koszt wchodzi jeszcze dojazd. Kwota przejazdu nie przekroczy 20 zł i jej wpłacenie będzie możliwe w dniu wyjazdu iż na razie nie możemy podać jeszcze dokładnej kwoty.
Gdzie śpimy? Ze względu na niepewną pogodę zdecydowaliśmy się spać w domkach aby dzieci się nie rozchorowały. 
Więcej informacji pojawi się na piątkowej zbiórce. 
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pytania, zachęcam do kontaktu- 533-011-508. Jeśli chodzi o telefony to odbieram je po 15, ale na smsy odpisuję na bieżąco. 

Jeśli dziecko przyjmuje leki bądź jest na coś uczulone proszę o bezzwłoczny kontakt. 

Czuwaj! 
druhna Natalia

P.s. Na piątkowej zbiórce zostaną rozdane karty obozowe.


 

 

Biwak w Tuszynie!

Drukuj

Już tylko kilka dni zostało do biwaku drużyny!
W związku z tym pragnę podać kilka elementarnych informacji.

Spotykamy się o godzinie 16.00 pod szkołą. Stamtąd będziemy jechać autobusem, a następnie PKS-em do Tuszyna.
Jeśli ktoś jedzie na własną rękę to o godzinie 18 spotykamy się w Szkole Podstawowej nr. 1 na ulicy Piotrkowskiej 15 w Tuszynie.

Co należy wziąć?
- 2 bilety 40 minutowe!!!!
- śpiwór( i poduszkę)
- karimatę!
- buty na zmianę
- mundur – koszulę, spódnicę/ spodnie, pas, chustę i pierścień, getry<- dziewczynki;
(jeśli brak- chustę i czarną koszulkę)
- jakieś drobne pieniążki
- menażkę, sztućce i kubek
- ubrania na zmianę
- legitymację szkolną
- jedzenie na śniadania i kolacje
- latarkę
- przybory toaletowe
- ciepłe ubrania (część zajęć będzie odbywać się na powietrzu)
- wygodne buty
- piżamki
- ręczniki
- śpiewnik (jeśli ktoś ma)


Prosimy by dzieci były zapakowane w jeden duży plecak (bez dodatkowych toreb), ale by w środku znajdował się również jakiś plecaczek, który mogą zabrać ze sobą na grę terenową.

Powrót około godziny 15.00 w niedzielę pod sp 37 (ul. Szpitalna 9/11).

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pytania, zachęcam do kontaktu- 533-011-508. Jeśli chodzi o telefony, to odbieram je po 15, ale na smsy odpisuję na bieżąco.
Jeśli dziecko przyjmuje leki b
ądź jest na coś uczulone to proszę o bezzwłoczny kontakt. 

Czuwaj!
druhna Natalia

 

 

l23 szereg