Informacje i ustalenia z zebrania

Drukuj

Czuwaj!
Oto ustalenia z naszego ostatniego zebrania. Gdyby ktoś z Państwa miał jeszcze jakieś pytania to kadra drużyny z chęcią na nie odpowie J
Od razu chciałabym poinformować, że ze względu na święto a co za tym idzie długi weekend, zbiórka 3 listopada się nie odbędzie.

1. Zgody na przynależność + składki
Aby Państwa dziecko stało się członkiem Związku Harcerstwa Polskiego a tym samym zostało wpisane do ewidencji musi oddać mi uzupełnioną przez Państwa zgodę na przynależność. Dzięki temu będzie ono mogło korzystać ze wszelkich aktywności przygotowanych przez drużynę np. w zbiórkach, biwakach i obozach. Kolejnym elementem, który musi zostać spełniony jest składka członkowska. Wynosi ona od października 10 zł na miesiąc (120 na rok). Ze składki drużynowa rozliczać się musi co kwartał, więc bardzo prosimy o pilnowanie tego terminu. Można ją płacić osobiście, przez dziecko lub przelewem na numer konta druhny Natalii (74 1140 2004 0000 3602 7655 8541 - w tytule proszę napisać imię i nazwisko dziecka oraz za które miesiące chcą Państwo zapłacić).

2. Zbiórki zastępów
Podstawową jednostką organizacyjną w drużynie harcerskiej jest zastęp. W naszej drużynie funkcjonują zastępy trzy i są to:
1. Wodoodporne (Prowadzony przez trop. Karolinę Płachcińską)
2. Strażniczki Płonących Serc (Prowadzony przez Wiktorię Kowalczyk)
3. Orkan Śmiechu (Prowadzony przez Cypriana Izydorczyka)
Zbiórki zastępów odbywają się co mniej-więcej trzy tygodnie. W tym roku odbędą się się w następujących terminach:
27 października; 17 listopada; 8 grudnia; 12 stycznia; 23 lutego; 16 marca; 13 kwietnia; 11 maja; 8 czerwca.
W tych dniach zamiast zbiórki drużyny są zbiórki zastępów. Zbiórka każdego zastępu trwa 60 minut w podanych poniżej godzinach.
1. Wodoodporne 16-17
2. Strażniczki Płonących Serc 17-18
3. Orkan Śmiechu 18-19

3. Biwak 
10-12 listopada odbędzie się biwak drużyny. Będzie miał on miejsce w hufcu (na al. Piłsudskiego 159). Koszt biwaku to 35 zł (W cenie jest pełne wyżywienie, materiały programowe oraz wyjście w ciekawe miejsce). W związku z tym, że zbiórka 3 listopada się nie odbędzie pieniądze zbierane będą w poniedziałek (tj. 6 listopada o 16:30 w szkole/ lub przelewem) natomiast na ostateczne zgłoszenia czekamy do piątku 3 listopada. Aby dziecko mogło wziąć udział w biwaku musi mieć oddaną zgodę na przynależność. Dokładne informacje co do biwaku pojawią się w przyszłym tygodniu.

4. Zlot ZHP
W przyszłym roku odbędzie zlot Związku Harcerstwa Polskiego, na który zdecydowaliśmy się wybrać w ramach obozu. Jako, że zlot trwa tylko 11 dni po nim udamy się na 7 lub 10 dniowy obóz na okolicznej bazie. Zlot odbywa się od 6 do 16 sierpnia na Wyspie Sobiaszewskiej. Koszt samego zlotu wynosi 850 zł a łącznie z obozem i transportem wahać się będzie od 1300 do 1400 zł. Zaliczki w wysokości 150 zł wpłynąć muszą do mnie do 10 listopada. W poniedziałek na naszej stronie drużyny pojawią się informacje odnośnie obozu by rozwiać Państwa ewentualne wątpliwości.

5. Remont
W niedalekiej przyszłości planujemy remont naszej harcówki, więc jeśli mają Państwo resztki farby czy coś co mogłoby nam się przydać to będziemy bardzo wdzięczni.

 

Pozdrawiamy,
kadra 12 ŁDH

l23 szereg