Biwak w Tuszynie 2018!

Drukuj

1.        Biwak w Tuszynie!
Kiedy? 23-25.03.2018
Gdzie?  W Szkole Podstawowej nr 1 w Tuszynie (ul. Piotrkowska 11)
Koszt? 40 zł (Zakwaterowanie w warunkach polowych, wyżywienie, materiały programowe) Dojazd tak jak w zeszłym roku jest na własną rękę. Jeśli ktoś z Państwa będzie odwoził tylko swoje dziecko i mógłby jeszcze kogoś zabrać to będę wdzięczna za informację.
Początek?
Spotykamy się koło 17:30 na miejscu
Koniec?
Planujemy na 12:30
Co zabrać?
- śpiwór (i poduszkę)
- karimatę
- buty na zmianę
- mundur – koszulę, spódnicę/ spodnie, pas, chustę i pierścień, getry
(jeśli brak- chustę i czarną koszulkę)
- jakieś drobne pieniążki 
- menażkę, sztućce i kubek
- ubrania na zmianę
- legitymację szkolną 
- latarkę
- przybory toaletowe
- ciepłe ubrania 
- wygodne buty
- piżamki 
- ręczniki
- śpiewnik (jeśli ktoś posiada)

 

Parę informacji

Drukuj

 

1. Czwartek 22.02.18
Tego dnia skauci na całym świecie obchodzą World Thinking Day czyli Dzień Myśli Braterskiej. Wszystkich chętnych harcerzy gorąco zachęcam do założenia w tym dniu do szkoły mundurów lub chust.
Oprócz tego o godzinie 17 odbywa się promocja naszej szkoły, w której harcerze zawsze chętnie biorą udział. Również zachęcam do pojawienia się w mundurze i przeprowadzenia z nami zajęć dla przedszkolaków.

2. Piątek 23.02.18
W piątek odbędą się zbiórki zastępów. Wyjątkowo zmienią się w tym dniu godziny zbiórek dziewczynek ponieważ zastępowe zdecydowały się przeprowadzić je wspólnie i wszystkie harcerki przychodzą na 16 a kończą o 18. Zbiórka chłopców bez zmian (18-19).

3. Sobota 24.02.18
W związku z Dniem Myśli Braterskiej, który odbywa się 22.02 postanowiliśmy zorganizować w sobotę dla naszych harcerzy wspólne świętowanie tego dnia. Spotkanie odbędzie się w hufcu na al. Piłsudskiego 159 i potrwa od 17:30 do 19:15. Proszę aby dzieci pojawiły się w pełnym umundurowaniu (lub w chustach i czarnych koszulkach jeśli munduru jeszcze nie mają). Dzieci będą miały okazję tego dnia zrealizować parę wymagań na nową sprawność, więc gorąco zachęcam do przychodzenia.

4. Przypominam o wpłacaniu składek członkowskich. Poniżej znajduje się link gdzie mogą Państwo sprawdzić ile należy uregulować. Koszt za miesiąc to 10 zł. W hufcu należy się rozliczać co kwartał, więc będę bardzo wdzięczna za pilnowanie tego terminu.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1K4wsVit3IW4SsLUGGvFhQYBUHE7VdR2w1Lqefe6aOu8/edit#gid=0
(gdyby coś się nie zgadzało to proszę o kontakt. Być może nie wszystko zostało przeze mnie zaznaczone)
Pieniądze można dawać nam przed/po zbiórce lub przelać na moje konto z informacją za kogo i za jakie miesiące. 

Pozdrawiam, dh Natalia

 

Informacje i ustalenia z zebrania

Drukuj

Czuwaj!
Oto ustalenia z naszego ostatniego zebrania. Gdyby ktoś z Państwa miał jeszcze jakieś pytania to kadra drużyny z chęcią na nie odpowie J
Od razu chciałabym poinformować, że ze względu na święto a co za tym idzie długi weekend, zbiórka 3 listopada się nie odbędzie.

1. Zgody na przynależność + składki
Aby Państwa dziecko stało się członkiem Związku Harcerstwa Polskiego a tym samym zostało wpisane do ewidencji musi oddać mi uzupełnioną przez Państwa zgodę na przynależność. Dzięki temu będzie ono mogło korzystać ze wszelkich aktywności przygotowanych przez drużynę np. w zbiórkach, biwakach i obozach. Kolejnym elementem, który musi zostać spełniony jest składka członkowska. Wynosi ona od października 10 zł na miesiąc (120 na rok). Ze składki drużynowa rozliczać się musi co kwartał, więc bardzo prosimy o pilnowanie tego terminu. Można ją płacić osobiście, przez dziecko lub przelewem na numer konta druhny Natalii (74 1140 2004 0000 3602 7655 8541 - w tytule proszę napisać imię i nazwisko dziecka oraz za które miesiące chcą Państwo zapłacić).

2. Zbiórki zastępów
Podstawową jednostką organizacyjną w drużynie harcerskiej jest zastęp. W naszej drużynie funkcjonują zastępy trzy i są to:
1. Wodoodporne (Prowadzony przez trop. Karolinę Płachcińską)
2. Strażniczki Płonących Serc (Prowadzony przez Wiktorię Kowalczyk)
3. Orkan Śmiechu (Prowadzony przez Cypriana Izydorczyka)
Zbiórki zastępów odbywają się co mniej-więcej trzy tygodnie. W tym roku odbędą się się w następujących terminach:
27 października; 17 listopada; 8 grudnia; 12 stycznia; 23 lutego; 16 marca; 13 kwietnia; 11 maja; 8 czerwca.
W tych dniach zamiast zbiórki drużyny są zbiórki zastępów. Zbiórka każdego zastępu trwa 60 minut w podanych poniżej godzinach.
1. Wodoodporne 16-17
2. Strażniczki Płonących Serc 17-18
3. Orkan Śmiechu 18-19

3. Biwak 
10-12 listopada odbędzie się biwak drużyny. Będzie miał on miejsce w hufcu (na al. Piłsudskiego 159). Koszt biwaku to 35 zł (W cenie jest pełne wyżywienie, materiały programowe oraz wyjście w ciekawe miejsce). W związku z tym, że zbiórka 3 listopada się nie odbędzie pieniądze zbierane będą w poniedziałek (tj. 6 listopada o 16:30 w szkole/ lub przelewem) natomiast na ostateczne zgłoszenia czekamy do piątku 3 listopada. Aby dziecko mogło wziąć udział w biwaku musi mieć oddaną zgodę na przynależność. Dokładne informacje co do biwaku pojawią się w przyszłym tygodniu.

4. Zlot ZHP
W przyszłym roku odbędzie zlot Związku Harcerstwa Polskiego, na który zdecydowaliśmy się wybrać w ramach obozu. Jako, że zlot trwa tylko 11 dni po nim udamy się na 7 lub 10 dniowy obóz na okolicznej bazie. Zlot odbywa się od 6 do 16 sierpnia na Wyspie Sobiaszewskiej. Koszt samego zlotu wynosi 850 zł a łącznie z obozem i transportem wahać się będzie od 1300 do 1400 zł. Zaliczki w wysokości 150 zł wpłynąć muszą do mnie do 10 listopada. W poniedziałek na naszej stronie drużyny pojawią się informacje odnośnie obozu by rozwiać Państwa ewentualne wątpliwości.

5. Remont
W niedalekiej przyszłości planujemy remont naszej harcówki, więc jeśli mają Państwo resztki farby czy coś co mogłoby nam się przydać to będziemy bardzo wdzięczni.

 

Pozdrawiamy,
kadra 12 ŁDH

Biwak 10-12.11.2017

Drukuj

Co?                  Biwak drużyny
Kiedy?             10-12 listopada 2017
Gdzie?             W hufcu Łódź- Widzew na al. Piłsudskiego 159
O której?         Biwak zaczyna się o 16:30 w hufcu i trwać będzie do godziny 10:30
Koszt?             35 zł
Co zabrać?
- 2 bilety 40 minutowe
-
Przebranie (prosimy aby każde dziecko wybrało sobie jakiś dowolny zawód i przygotowało związany z nim kostium)
- śpiwór (i poduszkę)
- karimatę
- buty na zmianę
- mundur – koszulę, spódnicę/ spodnie, pas, chustę i pierścień, getry
(jeśli brak- chustę i czarną koszulkę)
- jakieś drobne pieniążki 
- menażkę, sztućce i kubek
- ubrania na zmianę
- legitymację szkolną
- latarkę
- przybory toaletowe
- ciepłe ubrania
- wygodne buty
- piżamki 
- ręczniki
- śpiewnik (jeśli ktoś posiada)

Plakietka szczepu - Jeśli któreś dziecko nie posiada jeszcze plakietki szczepu to w niedzielę od godziny 10 w hufcu będzie miało możliwość zrealizowania jednego elementu, który jest niezbędny do jej zdobycia a mianowicie SŁUŻBY. Zadaniem dzieci będzie pomoc na zjeździe (robienie herbaty, kawy itp). Jeśli, któreś dziecko jest zainteresowane to proszę o informacje. Potrzebujemy 8 osób - dzieci, które nie posiadają plakietki mają pierwszeństwo

Kadra 12 ŁDH

Stulecie 12 ŁDH

Drukuj

Druhny i Druhowie,

12 Łódzka Drużyna Harcerska im. Stanisława Konarskiego od 100 lat niezmiennie wspiera wychowanie setek harcerzy na terenie dzielnicy Łódź-Widzew. Od lat związana jest z nią niezliczona liczba instruktorów, dbających o rozwój emocjonalno-społeczny dzieci i młodzieży.

W 2017 przypada setna rocznica powstania drużyny. Mamy zaszczyt zaprosić na uroczystość obchodów setnych urodzin 12 Łódzkiej Drużyny Harcerskiej im. Stanisława Konarskiego, które odbędą się 15 września 2017 o godzinie 17.00 na terenie Parku Baden-Powella, założyciela ruchu skautowego. Po uroczystym apelu, zachęcamy do wzięcia udziału w dodatkowym programie, który będzie miał miejsce w Szkole Podstawowej nr 37 im. Janusza Kusocińskiego na ul. Szpitalnej 9/11.

Liczymy na Druhen i Druhów obecność w tym ważnym dla nas momencie.

l23 szereg